والعصر

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

آموزش ریاضیات تجربی

امروزه علاقه شدید دانش آموزان و داوطلبان برای ورود به دانشگاه و مقاطع تحصیلی بالاتر باعث گردیده تا آموزش ریاضیات  تجربی از هدف اصلی خود که بکارگیری فکر و اندیشه است خارج شده و به حفظ کردن یک سری قاعده و فرمول و نکته و تکنیک بیانجامد. اما تجربه نشان داده که این روش هرگز پاسخگوی مناسبی در مواجهه با سوالات مفهومی کنکور(که هر ساله مفهومی تر نیز می شود) و درک بطن آموزش ریاضیات تجربی نمی باشد. در فرآیند رشد و بالندگی سواد ریاضی جامعه دانش آموزی و دانشجویی، آرمان ما بر این باور تمرکز یافته است که دانش آموزان و دانشجویان شایسته و با استعداد، با بهره گیری از امکانات مناسب از جمله: DVD آموزشی، کلاسهای حضوری، کلاسهای آنلاین، جزوات آموزشی پتانسیلهای خود را به فعلیت نزدیکتر کنند. رهنمون شدن داوطلبان کنکور به راه و طریق درست یادگیری، سیاست راهبردی ای است که حرکت آتی خود را بر محور آن برنامه ریزی کرده ایم. این استراتژی به موفقیت ما در زمینه دست یابی به استاندارد های ممتاز آموزشی در افق های آینده نزدیک منجر خواهد شد. با عنایت بر این منظر راه های سنگلاخ را برای رسیدن جوانان پر استعداد این مرز و بوم یه مسیرهای علمی و آموزشی می پیماییم و دراین گذر به استعانت از درگاه ایزد پاک و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری قناعت نموده ایم.

آموزش ریاضیات تجربی

  • علی علیزاده

 ابر ماراتن کویری جهان با شعار «با ما در گرم‌ترین نقطه‌ی جهان بدوید» نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال در دشت لوت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گردشگری ایسنا، این ماراتن در اروپا با عنوان «راه ابریشم ایران» شناخته می‌شود که هدف اصلی آن به اجرا گذاشتن یک مسابقه ورزشی نیست. ابر ماراتن کویری ایران، رویداد خلاقانه گردشگری شمرده شده که شرکت‌کنندگان آن نیز دوندگانی حرفه‌ای نیستند.

هدف از شرکت در این رویداد آن چنان که مجریان ایتالیایی آن شرح داده‌اند،؛ مبارزه انسان با چالش‌های طبیعت و غلبه بر شرایط سخت در قالب تعاملات فردی و جمعی با محیط است و شاید به همین دلیل باشد که قهرمان این رویداد، هیچ نشان و جایزه‌ای ندارد. البته مقامات محلی در کرمان قبلا گفته‌اند که نشانی از ایران را به یادگار اهدا خواهند کرد.

  • علی علیزاده
  • ۰
  • ۰

آشنایی با ترخیص کالا

گروه مشاورین امور گمرکی و ترخیص کالا ۷۲۴ با مجوز رسمی حق العملکاری از گمرک جمهوری اسلامی ایران و بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان  در زمینه ترخیص کالا و کار با بازرگانان، تجار و صاحبان کسب و کارهای معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی مفتخر است که همواره اولین تجربه کاری با مشتریانش باعث شروع رابطه طولانی مدت کاری و تکرار این تجربه برای بارها و سالهای متمادی شده است. ما با بهره گیری از نیروی متخصص در زمینه ترخیص کالا و داشتن نمایندگی در مبادی گمرکی مهم زمینی، دریایی و هوائی ایران از جمله تهران، بندرعباس، بندر انزلی، بندر امام، بندر شهید رجائی، چابهار، بانه، ارومیه،  پیرانشهر، مریوان و همچنین مناطق آزاد کیش، قشم، اروند، ارس و بازرگان آماده پاسخ گویی به طیف وسیعی از نیازهای مشتریان می باشد. این گروه با مشاوره رایگان در زمینه ترخیص کالا در خدمت مشتریانی است که مایل به دریافت پاسخهای کارشناسان ما در مورد تمامی سوالات گمرکی و ترخیص کالا از تمامی مبادی گمرکی و در تمام حوزه های مجاز تعریف شده کالا در زمینه ترخیص کالا می باشد.

  • علی علیزاده
  • ۰
  • ۰

 قائم مقام وزیر بهداشت از استخدام 17 هزار نفر نیرو در سال 95 در وزارت بهداشت خبر داد و اولویت در این استخدام‌ها را گروه‌های پرستاری و فنی عنوان کرد.

دکتر ایرج حریرچی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت استخدامی‌های وزارت بهداشت در سال 95، گفت: در این زمینه قرار است که امسال 17 هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام شوند.

وی با بیان اینکه مجوز استخدام این تعداد پرسنل برای بیمارستان‌های تازه تاسیس است، افزود: نگاه ما در استخدام این 17 هزار نفر بیشتر در گروه‌های پرستاری و فنی است و آنها در این گروه‌ها بکارگیری می‌شوند.

حریرچی ادامه داد: از آنجایی که بیشتر بیمارستان‌های جدید در مناطق محروم افتتاح می‌شوند، به همین دلیل توجه‌مان در استخدام و بکارگیری نیروها، مناطق محروم است.

قائم مقام وزیر بهداشت درباره زمان اعلام فراخوان جذب نیرو در وزارت بهداشت، گفت: مراحل اداری آن در حال انجام است و آگهی عمومی آن داده خواهد شد. البته ما در این زمینه عجله داریم، اما این کار کمی به تاخیر خورده است. با وجود این موضوع امیدواریم هر چه زودتر مراحل اداری فراخوان جذب این نیروها انجام شود.

  • علی علیزاده

تور ترکیه

تاکنون به مسافرت خارج از کشور رفته اید. تا کنون پا در سرزمین دیگری گذاشته اید؟

زمانی بود که مسافرت خارج از کشور برای بسیاری از افراد یک آارزوی دست نیافتنی بود اما امروز کافیست سری به آژانس های هواپیمایی بزنید تا سیل مسافران را ببینید که خواهان سفر به خارج از کشور هستند. اما کدام کشور است که مقصد اصلی گردشگران ایرانی است. ما به شما می گوییم طبق آمار تور ترکیه بیشترین خواهان را دارد به طوری که از زمان اغاز هر تور تا پایان زمان فروش بلیت ها چند روز و شاید چند ساعت بکشد که تور ترکیه جایی برای سوزن انداختن هم نداشته باشد.

دلیل ان این است که مردم نمی خواهند فرصت هایی را که برای گذران وقت و لذت بردن از لحظه های عمر خود را که با بهایی اندک وجود دارد را از دست بدهند. ترکیه کشورهایی با آب وهوایی خوب و دلپذیر و مناطق جنگلی گسترده و و همچنین ارتباط با دریا و از سوی دیگر راه داشتن به اروپا ترکیه را به یک کشور با فرهنگ اصیل ملی و از طرفی همگامی با مدرنیته این کشور را از دیگر کشورهای آسیایی متمایز کرده است. پیشرفت خیره کننده سالهای اخیر کشور ترکیه و ورودسرمایه های زیاد به این کشور بسیار محیط امن و ارام بخشی را به وجود اورده است به طوری که تور ترکیه در کشورهایی که خود از کانون های ورود گردشگران است را تحت تاثیر قرار داده گردشگران زیادی چمدان ها را برای مسافرت به این کشور اماده می کنند نمونه بارز ان را می توان در مورد کشورهای اروپایی و امریکایی دید که هرساله برپایه اماری که خود این کشورها ارائه می دهند میلیونها نفر از تور ترکیه استقبال می کنند و ان را می خرند.

جالب است بدانید همه کسانی که از تور ترکیه استفاده کرده اند تنها به یک بار سفر به ترکیه بسنده نمی کنند و شاید سالی چند بار تور ترکیه را خریداری کنند.در همه ی گردشگران مردم زیادی از آسیایی شرقی که خود جز پیشرفته ترین کشورها به شمار می آیند به ترکیه سفر می کنند همه اینها دلایلی برای این است که شما که تا کنون به ترکیه نرفته اید از تور ترکیه بهره ببرید.

  • علی علیزاده